miércoles, 9 de mayo de 2012

COPERTI DE ALBUM / CARTON RECICLAT / TEXTURI

Vreau sa fac un alt caiet, am inceput cu copertile, nu stiu cum va fi pana la final, va iesi ceva romantic probabil, dar pana atunci sa va povestesc putin despre :)

am reciclat o cutie de cereale; initial m-am gandit sa o decorez cu hartie de ziar, dar am facut altceva, am luat foarfeca si am inceput sa o raschetez



am obtinut aceasta textura peste care am aplicat cateva pensule de acrilic





o alta textura interesanta am obtinut aplicand gesso ( care nu stiu sa-l traduc, e o pasta alba, acrilica se foloseste pentru diferite suporturi pentru aderenta) pe o hartie cartonata pe care am fixat obucata de plasa de tantari




pe o eticheta rotunda am lipit o hartie cu bulinute si am fixat-o pe un suport cupcake





un trandafiras cu hartie de orez (cu aceasta hartie am tapat si interiorul copertilor) si cateva detalii si sa zicem ca ar fi gata coperta de la caietul meu romantic:)

chiar, ar primi cineva un asa dar de blog de la mine ???




sper sa va inspire, pupici

2 comentarios:

ghemulet dijo...

esti o sursa tare nesecabila de idei si inspiratie..Nu imi dadea prin cap asa ceva...am ramas axata pe folosirea plasei de tantari :)...

catalina stanescu dijo...

asa sa fie!:)

pup si multumesc!